Ana içeriğe atla

Eurofresh Advanced Care 7 Etkili Diş Macunu






Son zamanlarda kullandığım diş macunu Eurofresh Advanced Care 7 Etkili Diş Macunu...

Ağız bakımı konusunda düzenli uygulamanın yanı sıra, ne uyguladığımız da önemli. Özellikle kimyasal içermemesi de son derece önemli.

Önce kısa bir hatırlatma da yapalım:

Diş macunun arkasındaki o renkler ne anlama geliyordu

Yeşil: Doğal.
Mavi: Doğal ve ilaçlı
Kırmızı: Doğal ve kimyasal karışımlı;
Siyah: Kimyasal karışımlı...

Eurofresh Advanced Care 7 Etkili Diş Macunu'nun arkasındaki renk Mavi. Yani Doğal ve ilaçlı. Farmasi Akdeniz Bölge sorumlusu ile kısa bir görüşme fırsatımız olmuştu, yaptığımız sohbette 7 etkili de ilacın bulunmasının nedeni diş eti çekilmeleri için gerekli olan bir maddenin bulunması demişti. Valla ben onun yalancısıyım :)

Ağız da ferahlık bırakan bir diş macunu olduğu için ben severek kullandım bu ürünü. Ama yine de tamamen doğal bir diş macunu daha iyi olur diye düşünüyorum.

Eurofresh Advanced Care 7 Etkili Diş Macunu'nun özelliklerine bakarsak:

Özel olarak geliştirilmiş bu Diş Macunu, formülündeki extra yoğun bitki özleri ile nefesinizin daha ferah, gülüşlerinizin daha beyaz olmasını sağlar. Bu benzersiz 7 etkili karışım eşsiz bir tat verir, ağızda uzun süren temizlik hissi yaratır. Kalsiyum karbonatla derinlemesine temizler ve beyazlatmaya yardımcı olur. Limon, Adaçayı ve Çay Ağacı Özleri ile nazikçe parlatır. Düzenli kullanımı, dişlerinizin beyazlığını daha uzun süre korumasına yardımcı olur.

Siz de deneyebilir ve tecbübelerinizi bize yazabilirsiniz.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Avon Care Glycerine Hand & Nail 100 ml

Sürekli elleriniz kuruyorsa ve el kremi kullanma ihtiyacı hissediyorsanız aynı zamanda hoş kokulu bir el kremi bulmak istiyorsanız Avon Care Glycerine Hand & Nail 100 ml el kremini tercih edebilirsiniz. İçinde E vitamini bulunması sebebi ile hem ellerinizi yumuşacık yapıyor hem de besliyor... Bu güzel el kremi sayesinde hem mis gibi kokan yumuşacık elleriniz oluyor, hem de o kabus olan el kuruma kabusundan kurtulabiliyorsunuz. Kesinlikle tercih edebilirsiniz :)

Sansiro Pure Selection Body Mist 150 ml Vücut Spreyi

Merhaba, bu yazımda Sansiro Pure Selection Body Mist'ten bahsedeceğim. Bu kokunun toz pembe renkli şişesini görünce vurulmuştum. Çok şirin mi şirin bir kurdele detayı da vardı. Kokusu da çok hoş olduğu için hemen denemek için aldım ve toz pembe şişedeki vücut spreyini hemen bitirdim. Kokuyu duyanlar kavun mu kokuyor diyordu ama çok hoşuna gidiyordu bu koku insanların. Ben de dayanamadım Sansiro Pure Selection Body Mist'tin koyu pembe renkli şişelisinden de aldım. Nerden mi aldım hemen söyleyeyim. A 101 mağazalarından hehehehehe. http://www.e-sansiro.com/ 'dan da istediğiniz parfüm, oda kokusu, araç kokusu, ortam kokusu, kolonya ve traş kolonyası alabilirsiniz. Mor ve turuncu renklisini denemedim henüz ama toz pembe ve koyu pembe şişelerdekiler harika diyebilirim. :)

Farmasi Misvaklı Diş Macunu

Önceden insanlar dişlerinizi misvakla temizlerlermiş. Misvak diş plaklarının oluşmasını engellerken ağız bakımınıza katkıda bulunuyor. Diş eti iltihaplarınızın iyileşmesini sağlarken, ağız kokusunun gitmesini sağlıyor. Hatta Hz. Muhammed'in misvak ı' övdüğü hadiste mevcuttur.  Bakınız: Gözlere sürme çekmek gözün görme duyusunu kuvvetlendirir. Misvak kullanmak ise ağızdaki dişleri sağlamlaştırır. “Dişleriniz sararmış olarak yanıma geliyorsunuz. Dişlerinizi misvakla temizleyin!” buyurmuşlardır. Gel gelelim farmasinin misvaklı diş macununa. Hem %100 bitkisel hem de içeriğinde misvak'ın yanı sıra çay ağacı da var. Dişlerinizde diş eti problemleri varsa eğer kullanmanızı önerebilirim. Ayrıca gerçekten ağız kokusu konusunda da oldukça iyi :) Siz de bu ürünü denediyseniz tecrübelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz..

Mayn

Facebook