Ana içeriğe atla

Avon Soft Musk Parfüm 50 ml




Katologta parfum kokusunu denedigimde cok beğendigim pudrali kokuydu soft musk. Icinde Ylang ylang, Yasemin, Odun, Gül, Beyaz Misk oldugu yaziyor. Parfümde de gül kokusunu hic sevmem. Satin aldiktan sonra o katalogta cok begendigim pudrali kokudan tiksinir oldum resmen. Sıktığım gun surekli bas ağrısı ve mide bulantisi hissettim. O pudrali koku resmen mahvetti beni.

Demek ki pudrali ve gullu parfumler bana gore degilmis bir kez daha anlamis oldum. Bu yazidan once soft musk hakkinda yorumlara baktim hafif koku diyen bile olmus. öyle parfum uzmani filan degilim fakat bu koku o kadar agir geldi ki bana resmen iki gun boyunca bas agrisindan duramadim. Gul ve pudra kokusu sevenler tercih edebilir.  Nefes darligi çeken arkadaslar sekerli fresh spor kokulara devam :)

Ben de soft musk ı is yerinden bir arkadasa sattim elimde patlamadi en azindan: ) Ona buradan selam. Ise gelirken sıkmazsin umarim😁

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Avon Care Glycerine Hand & Nail 100 ml

Sürekli elleriniz kuruyorsa ve el kremi kullanma ihtiyacı hissediyorsanız aynı zamanda hoş kokulu bir el kremi bulmak istiyorsanız Avon Care Glycerine Hand & Nail 100 ml el kremini tercih edebilirsiniz. İçinde E vitamini bulunması sebebi ile hem ellerinizi yumuşacık yapıyor hem de besliyor... Bu güzel el kremi sayesinde hem mis gibi kokan yumuşacık elleriniz oluyor, hem de o kabus olan el kuruma kabusundan kurtulabiliyorsunuz. Kesinlikle tercih edebilirsiniz :)

Sansiro Pure Selection Body Mist 150 ml Vücut Spreyi

Merhaba, bu yazımda Sansiro Pure Selection Body Mist'ten bahsedeceğim. Bu kokunun toz pembe renkli şişesini görünce vurulmuştum. Çok şirin mi şirin bir kurdele detayı da vardı. Kokusu da çok hoş olduğu için hemen denemek için aldım ve toz pembe şişedeki vücut spreyini hemen bitirdim. Kokuyu duyanlar kavun mu kokuyor diyordu ama çok hoşuna gidiyordu bu koku insanların. Ben de dayanamadım Sansiro Pure Selection Body Mist'tin koyu pembe renkli şişelisinden de aldım. Nerden mi aldım hemen söyleyeyim. A 101 mağazalarından hehehehehe. http://www.e-sansiro.com/ 'dan da istediğiniz parfüm, oda kokusu, araç kokusu, ortam kokusu, kolonya ve traş kolonyası alabilirsiniz. Mor ve turuncu renklisini denemedim henüz ama toz pembe ve koyu pembe şişelerdekiler harika diyebilirim. :)

Farmasi Misvaklı Diş Macunu

Önceden insanlar dişlerinizi misvakla temizlerlermiş. Misvak diş plaklarının oluşmasını engellerken ağız bakımınıza katkıda bulunuyor. Diş eti iltihaplarınızın iyileşmesini sağlarken, ağız kokusunun gitmesini sağlıyor. Hatta Hz. Muhammed'in misvak ı' övdüğü hadiste mevcuttur.  Bakınız: Gözlere sürme çekmek gözün görme duyusunu kuvvetlendirir. Misvak kullanmak ise ağızdaki dişleri sağlamlaştırır. “Dişleriniz sararmış olarak yanıma geliyorsunuz. Dişlerinizi misvakla temizleyin!” buyurmuşlardır. Gel gelelim farmasinin misvaklı diş macununa. Hem %100 bitkisel hem de içeriğinde misvak'ın yanı sıra çay ağacı da var. Dişlerinizde diş eti problemleri varsa eğer kullanmanızı önerebilirim. Ayrıca gerçekten ağız kokusu konusunda da oldukça iyi :) Siz de bu ürünü denediyseniz tecrübelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz..

Mayn

Facebook